SEDAGRAPH
Адміністратор
Staff member
Адміністратор
- Messages
- 308
- Solutions
- 9
- Reaction score
- 174
- Points
- 180
Last edited:
You don't have permission to view the spoiler content.
Log in or register now.
Результат мого домашнього завдання
Пластиліновий Марафон зі Stop Motion анімації - Claymation with Guldies
Завдання 6. Стрибок і Морфінг у Стоп Моушен анімації (Самостійна робота)Привіт! Сьогодні знову практична самостійна робота, що не входить до курсу навчання. Джерело ідеї - початок анімаційного ролика Алекса "How to make Marbles. Claymation". Розбираючи його роботи можна знайти дуже багато різних технік і відтворювати їх, чим я і вирішив зайнятися в черговий раз.
І так, завдання, яке стоїть перед нами - тренувати стрибки і морфінг у стоп моушен анімації. Взагалі морфінг у пластиліновій анімації, як на мене, невід'ємна техніка, яку потрібно застосовувати дуже часто, адже з ним анімація перетворюється на справжнє диво! Таймінги анімації такі: підготовка кульки до стрибка, стрибок, у якому ми застосовуємо морфінг кульки на кубик, падіння кубика без деформації та обертання кубика з морфінгом на кульку. У 5-му завданні я не врахував одну важливу деталь, використовуючи яку в цьому завданні анімація стала легшою - це напрямна лінія Осі. З її допомогою мені стало комфортніше позиціонувати об'єкт у просторі, тому дуже рекомендую її використовувати. Ну і куди без повсюдного використання Ease in і Ease out, без цього я вже перестаю бачити анімацію в принципі, адже не використовуючи цей важливий принцип анімації, ми отримуємо на виході плоский непривабливий набір кадрів.
Цього разу я також вирішив прикрасити композицію в кадрі і додав кілька предметів, щоб прикрасити трохи фон і зробити картинку більш привабливою, сподіваюся, у мене вийшло. Але ось саме в цьому і крився черговий досвід, якого я набув. У процесі анімації я випадково зачепив кілька предметів у середині анімації та й разок торкнувся камери... Вирішив не перезнімати, а виправити все на пості, з чим благополучно за підсумком впорався. Який висновок я можу зробити?! Потрібно бути дуже акуратним і постійно акцентувати увагу куди і як ми сунемо свої руки
Вимоги до завдання:
- За можливості не використовувати Onion-skin.
- Використовувати частоту кадрів 18 fps.
- Застосовувати Ease in Ease out
- Закріпіть штатив до підлоги. Я закріпив його старим пластиліном, дуже круте рішення - штатив стоїть як укопаний.
- Руки мають бути чисті. Під час роботи з пластиліном, використовуйте вологі серветки.
- Витирайте сліди від пластиліну на поверхні перед зйомкою кадру. Можете використовувати вологу серветку, вона дуже круто справляється зі слідами від пластиліну.
- У разі використання програми Dragonframe застосовуйте Onion Skin у двох його надбудовах Normal разом із Frame Echo на "2" і Difference
- Застосовувати напрвляючу Осі, вертикальну смужку яку можна намалювати за допомогою інструменту Drawing Tools у Dragonframe
Анімація стрибка з морфінгом
На самому початку ролика приклад анімації яку я взяв за основу
Бажаю вам успішного виконання практичного завдання Стрибок і Морфінг у Стоп Моушен анімації!
1 Сезон:
Ознайомитися із Завданням №1: Прискорення та уповільнення в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №2: Прискорення і різка зупинка в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №4: Ковзання в Стоп Моушен анімації
Самостоятельная работа:
Ознайомитися із Завданням №5: Стрибок у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №6: Стрибок і морфінг у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №7: Руйнування та морфінг у Стоп Моушен анімації
2-й Сезон.
Ознайомитися із Завданням №8: Рідина в пластиліновій анімації