Currently reading:
Завдання 6. Стрибок і Морфінг у Стоп Моушен анімації

DevaMotion

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
310
Solutions
9
Reaction score
167
Points
180
Last edited:
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.



Результат мого домашнього завдання

Пластиліновий Марафон зі Stop Motion анімації - Claymation with Guldies​

Завдання 6. Стрибок і Морфінг у Стоп Моушен анімації (Самостійна робота)

Привіт! Сьогодні знову практична самостійна робота, що не входить до курсу навчання. Джерело ідеї - початок анімаційного ролика Алекса "How to make Marbles. Claymation". Розбираючи його роботи можна знайти дуже багато різних технік і відтворювати їх, чим я і вирішив зайнятися в черговий раз.

І так, завдання, яке стоїть перед нами - тренувати стрибки і морфінг у стоп моушен анімації. Взагалі морфінг у пластиліновій анімації, як на мене, невід'ємна техніка, яку потрібно застосовувати дуже часто, адже з ним анімація перетворюється на справжнє диво! Таймінги анімації такі: підготовка кульки до стрибка, стрибок, у якому ми застосовуємо морфінг кульки на кубик, падіння кубика без деформації та обертання кубика з морфінгом на кульку. У 5-му завданні я не врахував одну важливу деталь, використовуючи яку в цьому завданні анімація стала легшою - це напрямна лінія Осі. З її допомогою мені стало комфортніше позиціонувати об'єкт у просторі, тому дуже рекомендую її використовувати. Ну і куди без повсюдного використання Ease in і Ease out, без цього я вже перестаю бачити анімацію в принципі, адже не використовуючи цей важливий принцип анімації, ми отримуємо на виході плоский непривабливий набір кадрів.

Цього разу я також вирішив прикрасити композицію в кадрі і додав кілька предметів, щоб прикрасити трохи фон і зробити картинку більш привабливою, сподіваюся, у мене вийшло. Але ось саме в цьому і крився черговий досвід, якого я набув. У процесі анімації я випадково зачепив кілька предметів у середині анімації та й разок торкнувся камери... Вирішив не перезнімати, а виправити все на пості, з чим благополучно за підсумком впорався. Який висновок я можу зробити?! Потрібно бути дуже акуратним і постійно акцентувати увагу куди і як ми сунемо свої руки :) Якщо є така можливість, то потрібно закріпити статичні предмети до основи, щоб у разі якщо ми все-таки випадково їх зачепимо, мати більшу ймовірність не пошкодити статичність композиції.

Вимоги до завдання:
  • За можливості не використовувати Onion-skin.
  • Використовувати частоту кадрів 18 fps.
  • Застосовувати Ease in Ease out
Рекомендації:
  • Закріпіть штатив до підлоги. Я закріпив його старим пластиліном, дуже круте рішення - штатив стоїть як укопаний.
  • Руки мають бути чисті. Під час роботи з пластиліном, використовуйте вологі серветки.
  • Витирайте сліди від пластиліну на поверхні перед зйомкою кадру. Можете використовувати вологу серветку, вона дуже круто справляється зі слідами від пластиліну.
  • У разі використання програми Dragonframe застосовуйте Onion Skin у двох його надбудовах Normal разом із Frame Echo на "2" і Difference
  • Застосовувати напрвляючу Осі, вертикальну смужку яку можна намалювати за допомогою інструменту Drawing Tools у Dragonframe

Morph and Jump.jpg

Анімація стрибка з морфінгом



На самому початку ролика приклад анімації яку я взяв за основу


Бажаю вам успішного виконання практичного завдання Стрибок і Морфінг у Стоп Моушен анімації!

1 Сезон:

Ознайомитися із Завданням №1: Прискорення та уповільнення в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №2: Прискорення і різка зупинка в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №4: Ковзання в Стоп Моушен анімації

Самостоятельная работа:
Ознайомитися із Завданням №5: Стрибок у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №6: Стрибок і морфінг у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №7: Руйнування та морфінг у Стоп Моушен анімації

2-й Сезон.
Ознайомитися із Завданням №8: Рідина в пластиліновій анімації
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Top