SEDAGRAPH
Адміністратор
Staff member
Адміністратор
- Messages
- 308
- Solutions
- 9
- Reaction score
- 174
- Points
- 180
Last edited:
You don't have permission to view the spoiler content.
Log in or register now.
Результат мого домашнього завдання
Пластиліновий Марафон зі Stop Motion анімації - Claymation with Guldies
Завдання 5. Стрибок у Стоп Моушен анімації (Самостійна робота)Привіт дорогі друзі, стоп моушен марафон триває. Сьогодні було найпростіше практичне завдання, яке розбирається більш детально в другому сезоні навчальних уроків на патреоні Алекса, але мені захотілося виконати його трохи раніше як Бонусне для підвищення навичок вже зараз. Відеоурок я використовував, який лежить у відкритому доступі на каналі Guldies, я вставлю його нижче в рекомендаціях до завдання. На анімацію було витрачено 2 години з підготовкою і близько години на затирання ригів (+ 1 година невдале затирання в Photoshop). Цього разу я вперше затирав риг масками в After Effects і не те, що б я хотів, просто спочатку я підтирав риги і тіні в Photoshop, але після перегляду результату я був розчарований і вирішив ризикнути. Ризик був виправданий - набагато швидше і не гірше ніж після Photoshop, а я б сказав навіть краще.
Отже, завдання, яке стоїть перед нами - зняти анімацію підстрибування пластилінового м'ячика. Підготовка до стрибка загалом дуже схожа з підготовкою із завдання №3. Під час підготовки до стрибка я витримав Ease in, а також продублював 5 крайніх кадрів цієї дії, і далі стрибок з використанням морфінгу. Фігура змінювалася кожен кадр вручну без фазової підготовки. Частину кадрів я використовував уже відзнятих - це, наприклад, початок стрибка після підготовки, також зупинка м'ячика - це реверс-дублікат початку анімації (тут мені довелося дозняти 1 кадр, бо анімація закінчувалася не дуже плавно). Найцікавіше було реалізувати посмикування м'ячика перед зависанням, я додам малюнок цього моменту нижче в рекомендаціях, щоб ви могли предметно побачити, про що йдеться і як це реалізував я. Для стрибка я вперше використовував віндер і це було неймовірно зручно, якщо порівнювати з ригом або дротом.
Вимоги до завдання:
- За можливості не використовувати Onion-skin.
- Використовувати частоту кадрів 18 fps.
- Застосовувати Ease in Ease out
- Закріпіть штатив до підлоги. Я закріпив його старим пластиліном, дуже круте рішення - штатив стоїть як укопаний.
- Руки мають бути чисті. Під час роботи з пластиліном, використовуйте вологі серветки.
- Витирайте сліди від пластиліну на поверхні перед зйомкою кадру. Можете використовувати вологу серветку, вона дуже круто справляється зі слідами від пластиліну.
- У разі використання програми Dragonframe застосовуйте Onion Skin у двох його надбудовах Normal разом із Frame Echo на "2" і Difference
Покадрова анімація стрибка
Відеоурок на який я орієнтувався
Бажаю вам успішного виконання практичного завдання Стрибок у Стоп Моушен анімації!
1 Сезон:
Ознайомитися із Завданням №1: Прискорення та уповільнення в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №2: Прискорення і різка зупинка в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №4: Ковзання в Стоп Моушен анімації
Самостоятельная работа:
Ознайомитися із Завданням №5: Стрибок у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №6: Стрибок і морфінг у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №7: Руйнування та морфінг у Стоп Моушен анімації
2-й Сезон.
Ознайомитися із Завданням №8: Рідина в пластиліновій анімації