Currently reading:
Завдання 5. Стрибок у Стоп Моушен анімації

SEDAGRAPH

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
308
Solutions
9
Reaction score
174
Points
180
Last edited:
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.



Результат мого домашнього завдання

Пластиліновий Марафон зі Stop Motion анімації - Claymation with Guldies​

Завдання 5. Стрибок у Стоп Моушен анімації (Самостійна робота)

Привіт дорогі друзі, стоп моушен марафон триває. Сьогодні було найпростіше практичне завдання, яке розбирається більш детально в другому сезоні навчальних уроків на патреоні Алекса, але мені захотілося виконати його трохи раніше як Бонусне для підвищення навичок вже зараз. Відеоурок я використовував, який лежить у відкритому доступі на каналі Guldies, я вставлю його нижче в рекомендаціях до завдання. На анімацію було витрачено 2 години з підготовкою і близько години на затирання ригів (+ 1 година невдале затирання в Photoshop). Цього разу я вперше затирав риг масками в After Effects і не те, що б я хотів, просто спочатку я підтирав риги і тіні в Photoshop, але після перегляду результату я був розчарований і вирішив ризикнути. Ризик був виправданий - набагато швидше і не гірше ніж після Photoshop, а я б сказав навіть краще.

Отже, завдання, яке стоїть перед нами - зняти анімацію підстрибування пластилінового м'ячика. Підготовка до стрибка загалом дуже схожа з підготовкою із завдання №3. Під час підготовки до стрибка я витримав Ease in, а також продублював 5 крайніх кадрів цієї дії, і далі стрибок з використанням морфінгу. Фігура змінювалася кожен кадр вручну без фазової підготовки. Частину кадрів я використовував уже відзнятих - це, наприклад, початок стрибка після підготовки, також зупинка м'ячика - це реверс-дублікат початку анімації (тут мені довелося дозняти 1 кадр, бо анімація закінчувалася не дуже плавно). Найцікавіше було реалізувати посмикування м'ячика перед зависанням, я додам малюнок цього моменту нижче в рекомендаціях, щоб ви могли предметно побачити, про що йдеться і як це реалізував я. Для стрибка я вперше використовував віндер і це було неймовірно зручно, якщо порівнювати з ригом або дротом.

Вимоги до завдання:
  • За можливості не використовувати Onion-skin.
  • Використовувати частоту кадрів 18 fps.
  • Застосовувати Ease in Ease out
Рекомендації:
  • Закріпіть штатив до підлоги. Я закріпив його старим пластиліном, дуже круте рішення - штатив стоїть як укопаний.
  • Руки мають бути чисті. Під час роботи з пластиліном, використовуйте вологі серветки.
  • Витирайте сліди від пластиліну на поверхні перед зйомкою кадру. Можете використовувати вологу серветку, вона дуже круто справляється зі слідами від пластиліну.
  • У разі використання програми Dragonframe застосовуйте Onion Skin у двох його надбудовах Normal разом із Frame Echo на "2" і Difference
Bouncing.jpg

Покадрова анімація стрибка



Відеоурок на який я орієнтувався


Бажаю вам успішного виконання практичного завдання Стрибок у Стоп Моушен анімації!

1 Сезон:
Ознайомитися із Завданням №1: Прискорення та уповільнення в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №2: Прискорення і різка зупинка в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №4: Ковзання в Стоп Моушен анімації

Самостоятельная работа:
Ознайомитися із Завданням №5: Стрибок у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №6: Стрибок і морфінг у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №7: Руйнування та морфінг у Стоп Моушен анімації

2-й Сезон.
Ознайомитися із Завданням №8: Рідина в пластиліновій анімації
 

Bogdan Duns

Активный
Член клубу
Messages
34
Reaction score
23
Points
28
Затирка в Фотошопе не подходит, так как всегда используется один кадр - задник! И шум в месте затирки будет статичен! Чуть понизить яркость на видео и все ваши маски будут сразу видны. Имейте это ввиду, кто стирает в шопе. Если в афтаре вы делаете таким же способом, то все маски будут видны тоже при снижении яркости( или повышении) Это обычно видно на плохих мониторах.
Видео шикарное! Спасибо
 

SEDAGRAPH

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
308
Solutions
9
Reaction score
174
Points
180
Затирка в Фотошопе не подходит, так как всегда используется один кадр - задник! И шум в месте затирки будет статичен! Чуть понизить яркость на видео и все ваши маски будут сразу видны. Имейте это ввиду, кто стирает в шопе. Если в афтаре вы делаете таким же способом, то все маски будут видны тоже при снижении яркости( или повышении) Это обычно видно на плохих мониторах.
Видео шикарное! Спасибо
Bogdan DunsМне очень понравилась работа на посте в Nuke, там очень круто ты объяснил не только как доводить до ума видео, но и в целом разобрал технологию затерания ригов так, как оно должно быть и на очень многие аспекты открыл глаза! Теперь пытаюсь проицировать єто на After Effects :) Есть ли возможность в After Effects бороться с шумами так как в Nuke?
 
View previous replies…

Bogdan Duns

Активный
Член клубу
Messages
34
Reaction score
23
Points
28
Last edited:
Мне очень понравилась работа на посте в Nuke, там очень круто ты объяснил не только как доводить до ума видео, но и в целом разобрал технологию затерания ригов так, как оно должно быть и на очень многие аспекты открыл глаза! Теперь пытаюсь проицировать єто на After Effects :) Есть ли возможность в After Effects бороться с шумами так как в Nuke?
euGeneНу по логике так же. Убрать шум у шота, убрать шум у бэка-затирки, потом его вернуть.
Кстати! У НЮК есть бесплатная версия! https://www.foundry.com/products/nuke/non-commercial Скачивайте с офф сайта, пользуйтесь! Ограничения-не коммерческие проекты и макс разрешение FHD (1920-1080)/ остальное не так важно.
Для любителей Опен сорс есть НАТРОН (бесплатный аналог Nuke) https://natrongithub.github.io
 

SEDAGRAPH

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
308
Solutions
9
Reaction score
174
Points
180
Ну по логике так же. Убрать шум у шота, убрать шум у бэка-затирки, потом его вернуть.
Кстати! У НЮК есть бесплатная версия! https://www.foundry.com/products/nuke/non-commercial Скачивайте с офф сайта, пользуйтесь! Ограничения-не коммерческие проекты и макс разрешение FHD (1920-1080)/ остальное не так важно.
Для любителей Опен сорс есть НАТРОН (бесплатный аналог Nuke) https://natrongithub.github.io
Bogdan DunsСпасибо буду грызть гранит науки :)
 

SEDAGRAPH

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
308
Solutions
9
Reaction score
174
Points
180
Ну по логике так же. Убрать шум у шота, убрать шум у бэка-затирки, потом его вернуть.
Кстати! У НЮК есть бесплатная версия! https://www.foundry.com/products/nuke/non-commercial Скачивайте с офф сайта, пользуйтесь! Ограничения-не коммерческие проекты и макс разрешение FHD (1920-1080)/ остальное не так важно.
Для любителей Опен сорс есть НАТРОН (бесплатный аналог Nuke) https://natrongithub.github.io
Bogdan DunsПытаюсь реализовать работу с шумами в Афтере. Убрать шум могу, но вот как его вернуть в Aftere не приложу ума, в Нюке ты это делаешь "F_ReGrain". И вопрос по поводу аналогии в Афтере Unpremult который ты применяешь перед возвратом шума. Буду очень благодарен если подскажешь как эти шаги с Шумом реализовываются в After Effects! Если я поборю этот нюанс то смогу добиться идеальной картинки без лишних телодвижений.. Иначе придется переходить на Нюк :)
 

Bogdan Duns

Активный
Член клубу
Messages
34
Reaction score
23
Points
28
Пытаюсь реализовать работу с шумами в Афтере. Убрать шум могу, но вот как его вернуть в Aftere не приложу ума, в Нюке ты это делаешь "F_ReGrain". И вопрос по поводу аналогии в Афтере Unpremult который ты применяешь перед возвратом шума. Буду очень благодарен если подскажешь как эти шаги с Шумом реализовываются в After Effects! Если я поборю этот нюанс то смогу добиться идеальной картинки без лишних телодвижений.. Иначе придется переходить на Нюк :)
euGeneНу так в Афтаре есть Add Noise ( и там пресеты можно выбрать....) как вариант. Как вернуть его "родной шум", не изучал.
По поводу Анпремульт. Как это реализовано в Афтаре я не знаю. Там как то все автоматически и внутрь не залезть. У вас есть шанс поковыряться в Нюк или в Натроне. Я пытался найти информацию по поводу Афтара на этот счет. Но, такое ощущение, что это никого не волнует. Навскидку ничего толком нет.
 

SEDAGRAPH

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
308
Solutions
9
Reaction score
174
Points
180
Ну так в Афтаре есть Add Noise ( и там пресеты можно выбрать....) как вариант. Как вернуть его "родной шум", не изучал.
По поводу Анпремульт. Как это реализовано в Афтаре я не знаю. Там как то все автоматически и внутрь не залезть. У вас есть шанс поковыряться в Нюк или в Натроне. Я пытался найти информацию по поводу Афтара на этот счет. Но, такое ощущение, что это никого не волнует. Навскидку ничего толком нет.
Bogdan DunsВ любом случае спасибо! :)
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Top