SEDAGRAPH
Адміністратор
Staff member
Адміністратор
- Messages
- 302
- Solutions
- 9
- Reaction score
- 173
- Points
- 180
Last edited:
You don't have permission to view the spoiler content.
Log in or register now.
Результат мого домашнього завдання
Пластиліновий Марафон зі Stop Motion анімації - Claymation with Guldies
Завдання 4. Ковзання в Стоп Моушен анімаціїЯк виявилося, ковзання в стоп моушен анімації дуже непросте завдання для мене. Ця анімація зайняла у мене 5 годин роботи, хоча спочатку я думав, що це завдання буде найпростішим. Я продовжив експериментувати з Ease in і Ease out, трохи морфінгу наприкінці анімації, а також отримав невеликий досвід у ліпленні. Кожного нового кадру доводилося змінювати фігуру, приводити її до ладу, оскільки вона раз у раз хотіла перетворитися в мене на щось на кшталт прямокутника і постійно прагнула до подовження. Спочатку в туторіалі Олександр рекомундував використовувати маркери (2-3 маленькі шматочки пластиліну) для фіксації положення фігури на столі, але я їх не використовував, оскільки мені здалося це дуже незручним. Пластилін залишав на поверхні слід, який по суті і став моїм маркером. Спроба використовувати дуги як маркер не увінчалася успіхом, оскільки сам інструмент "Крива" не дає змоги вільно працювати з векторною лінією, як, наприклад, в Illustrator. Для точнішого розташування моєї змії, мені довелося використовувати Onion Skin у двох його надбудовах Normal разом із Frame Echo на "2" і Difference, кінцеве позиціонування об'єкта я робив на око. Наприкінці анімації я вирішив додати морфінг, відриваючи потроху хвіст змії від великого на початку і до маленького шматочка наприкінці. Як на мене, зменшення фігури вийшло непогано - це дало мені змогу зробити приємне зациклення анімації.
Вимоги до завдання:
- За можливості не використовувати Onion-skin.
- Використовувати частоту кадрів 18 fps.
- Застосовувати Ease in Ease out
- Закріпіть штатив до підлоги. Я закріпив його старим пластиліном, дуже круте рішення - штатив стоїть як укопаний.
- Руки мають бути чисті. Під час роботи з пластиліном, використовуйте вологі серветки.
- Витирайте сліди від пластиліну на поверхні перед зйомкою кадру. Можете використовувати вологу серветку, вона дуже круто справляється зі слідами від пластиліну.У разі використання програми Dragonframe застосовуйте Onion Skin у двох його надбудовах Normal разом із Frame Echo на "2" і Difference
Бажаю вам успішного виконання практичного завдання Ковзання в Стоп Моушен анімації!
1 Сезон:
Ознайомитися із Завданням №1: Прискорення та уповільнення в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №2: Прискорення і різка зупинка в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №4: Ковзання в Стоп Моушен анімації
Самостоятельная работа:
Ознайомитися із Завданням №5: Стрибок у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №6: Стрибок і морфінг у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №7: Руйнування та морфінг у Стоп Моушен анімації
2-й Сезон.
Ознайомитися із Завданням №8: Рідина в пластиліновій анімації