Currently reading:
Завдання 3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації

DevaMotion

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
310
Solutions
9
Reaction score
167
Points
180
Last edited:
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.



Результат мого домашнього завдання

Пластиліновий Марафон зі Stop Motion анімації - Claymation with Guldies​

Завдання 3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації (1 сезон 5 епізод)

Третє завдання занурює нас у яскраві фарби покадрової пластилінової анімації. Виконуючи його, я отримав величезну кількість задоволення. Тут також важливі Ease in і Ease out у всіх ключових діях, а їх тут виявилося цілих дві - підготовка до стрибка і сам стрибок :). Мені довелося, мабуть, уперше так щільно попрацювати з пластиліном у царині ліплення - навички з дитинства не пройшли дарма, руки пам'ятають. На початку анімації мій шматочок пластиліну вийшов матовий, але наприкінці першого стрибка я випадково зрозумів, як робити його глянцевим - досить просто згладжувати поверхню пальцем :) Я отримав неймовірний досвід і продовжую працювати далі!

Вимоги до завдання:
  • Якщо вийде, не використовувати Onion-skin.
  • Використовувати частоту кадрів 18fps.
  • Користуватися дугами.
  • Застосовувати Ease in Ease out
ARCS.jpg

Рекомендації:
  • Закріпіть штатив до підлоги. Я закріпив його старим пластиліном, дуже круте рішення - штатив стоїть як укопаний.
  • Згладжуйте поверхню пластиліну пальцем, щоб домогтися блиску.
  • Руки мають бути чисті. Під час роботи з пластиліном, використовуйте вологі серветки.
  • Витирайте сліди від пластиліну на поверхні перед зйомкою кадру. Можете використовувати вологу серветку, вона дуже круто справляється зі слідами від пластиліну.
  • Не забувайте про таймінг і спейснг у вашій анімації, щоб домогтися реалістичності рухів об'єкта. Що таке таймінг і спейсинг?
  • Використовуйте 5 дублювальних кадрів у момент підготовки стрибка.
  • Використовуйте 2 дублювальні кадри у верхній точці під час погойдування об'єкта.
02G_001_01_X1_0097.jpg

Послідовність кадрів під час анімації стрибка

Бажаю вам успішного виконання практичного завдання Морфінг, Дуги і Стрибки в Стоп Моушен анімації

1 Сезон:

Ознайомитися із Завданням №1: Прискорення та уповільнення в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №2: Прискорення і різка зупинка в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №3: Морфінг, Дуги та Стрибки в Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №4: Ковзання в Стоп Моушен анімації

Самостоятельная работа:
Ознайомитися із Завданням №5: Стрибок у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №6: Стрибок і морфінг у Стоп Моушен анімації
Ознайомитися із Завданням №7: Руйнування та морфінг у Стоп Моушен анімації

2-й Сезон.
Ознайомитися із Завданням №8: Рідина в пластиліновій анімації
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Top