DevaMotion
Адміністратор
Staff member
Адміністратор
- Messages
- 307
- Solutions
- 9
- Reaction score
- 174
- Points
- 180
Last edited:
Всім привіт! Ділюсь цікавою новиною. На даний момент запущено в бета тестування Dragonframe 5 версії. Це явно говорить про те, що на нас чекає продовження гілки культової програми для покадрової анімації. Програма доступна для скачування та встановлення як по лиценизі, так і по триальному 30-денному періоду.
Завантажити Dragonframe 5 на офіційному сайті. Там же ви можете скачати та протестувати програму для Android Dragonframe Tether (DF Tether) і протестувати його роботу. Принцип підключення аналогічний підключенню пристроїв з iOS, які вже досить давно мають таку програму для ознайомлення з інструкцією дивіться тему "Як підключити iPhone до Dragonframe?"
Що нового приготували для нас розробники?
Основні нововведення Dragonframe 5
- Підтримка для Apple M1 Silicon (ARM64)
- Підтримка кількох камер (до чотирьох) - для додаткового захоплення у високій якості або альтернативної відео підтримки (що це ще не розібрався)
- Окремі управління Шарами (Drawing Layers) та Референсами (References) для кожної збільшеної області (magnification view) чи альтернативної відео підтримки
- "Making-of" (Виготовлення) захоплення інтегровано в процес анімації Інструкція на Англ.
- Підтримка дробового масштабування дисплея у Windows і Linux (125%, 150% тощо. буд.)
- Відновлення після збою функції відповідності (conform)
- Смайли в текстовому шарі та нотатках
- Підтримка Monogram Creative Console (Palette Gear) для різноманітних завдань.
- Додано оцінку часу для кількох тривалих зйомок та тестів руху.
- Додано опцію експорту складеного фільму
- Підтримка пристроїв Android та iOS через Wi-Fi за допомогою програми DF Tether 2.0
- Підтримка ГРІП для камер Intel RealSense (може бути, не в MacOS?)
- Покращена підтримка RED із захопленням через Wi-Fi тепер можлива
- Lighting Fixtures (Закріплення світла... якщо не так виправте)
- Режим графіка для програмування з кривими
- Запуск програми (логічний вихід та реле) на тимчасовій шкалі
- Завантаження тестових знімків у повному розмірі
- Повний експорт та імпорт DMX
- Додано панель пошуку, щоб було легше знаходити освітлення
- Додано "thread" для візуальної прив'язки значків до області зображення.
- Додано «точку прицілювання (aim point)» (з віртуалкою)
- Autodesk FBX імпорт / експорт камери (з віртуалкою)
- Безпечний хід браузера
- Програмоване повторюване фокусування з комбінацією камери Canon FPM та об'єктива
- Програмована витримка
- Рух вперед (Go motion) може бути увімкнено або вимкнено для кожної експозиції
- Запис анімації осі для установників або опорних двигунів
- З'єднайте два виходи двигуна (тільки zDMC)
- Виведення положення двигуна через OSC
- Добавлена опция «заменить аудиофайл»
Интеграції в Dragonframe 5
- Користувацькі дії скрипта можуть бути призначені гарячим клавішам і викликані Dragonframe.
- У сценаріях OSC тепер може бути кілька дзвінків для однієї дії.
You don't have permission to view the spoiler content.
Log in or register now.
Ось і всі нововведення. Частина мені ще не дуже зрозуміла, але в цілому невеликий апгрейд піде на користь програмі. Єдине чого не вистачає у всьому цьому достатку – це нормального інструменту для роботи з кривими. Сподіваюся колись розробники реалізують цей функціонал.
Коментуємо та залишаємо свої враження про бета тест програми Dragonframe 5