Currently reading:
Dragonframe Що нового в Dragonframe 5 - Бета версія

DevaMotion

Адміністратор
Staff member
Адміністратор
Messages
310
Solutions
9
Reaction score
167
Points
180
Last edited:
dragonframe 5.png

Всім привіт! Ділюсь цікавою новиною. На даний момент запущено в бета тестування Dragonframe 5 версії. Це явно говорить про те, що на нас чекає продовження гілки культової програми для покадрової анімації. Програма доступна для скачування та встановлення як по лиценизі, так і по триальному 30-денному періоду.

Завантажити Dragonframe 5 на офіційному сайті. Там же ви можете скачати та протестувати програму для Android Dragonframe Tether (DF Tether) і протестувати його роботу. Принцип підключення аналогічний підключенню пристроїв з iOS, які вже досить давно мають таку програму для ознайомлення з інструкцією дивіться тему "Як підключити iPhone до Dragonframe?"

Що нового приготували для нас розробники?

Основні нововведення Dragonframe 5

  • Підтримка для Apple M1 Silicon (ARM64)
  • Підтримка кількох камер (до чотирьох) - для додаткового захоплення у високій якості або альтернативної відео підтримки (що це ще не розібрався)
  • Окремі управління Шарами (Drawing Layers) та Референсами (References) для кожної збільшеної області (magnification view) чи альтернативної відео підтримки
  • "Making-of" (Виготовлення) захоплення інтегровано в процес анімації Інструкція на Англ.
  • Підтримка дробового масштабування дисплея у Windows і Linux (125%, 150% тощо. буд.)
  • Відновлення після збою функції відповідності (conform)
  • Смайли в текстовому шарі та нотатках
  • Підтримка Monogram Creative Console (Palette Gear) для різноманітних завдань.
  • Додано оцінку часу для кількох тривалих зйомок та тестів руху.
  • Додано опцію експорту складеного фільму
Підтримка камер у Dragonframe 5
  • Підтримка пристроїв Android та iOS через Wi-Fi за допомогою програми DF Tether 2.0
  • Підтримка ГРІП для камер Intel RealSense (може бути, не в MacOS?)
  • Покращена підтримка RED із захопленням через Wi-Fi тепер можлива
DMX - динамічне освітлення в Dragonframe 5
  • Lighting Fixtures (Закріплення світла... якщо не так виправте)
  • Режим графіка для програмування з кривими
  • Запуск програми (логічний вихід та реле) на тимчасовій шкалі
  • Завантаження тестових знімків у повному розмірі
  • Повний експорт та імпорт DMX
  • Додано панель пошуку, щоб було легше знаходити освітлення
  • Додано "thread" для візуальної прив'язки значків до області зображення.
Захоплення руху камери у Dragonframe 5
  • Додано «точку прицілювання (aim point)» (з віртуалкою)
  • Autodesk FBX імпорт / експорт камери (з віртуалкою)
  • Безпечний хід браузера
  • Програмоване повторюване фокусування з комбінацією камери Canon FPM та об'єктива
  • Програмована витримка
  • Рух вперед (Go motion) може бути увімкнено або вимкнено для кожної експозиції
  • Запис анімації осі для установників або опорних двигунів
  • З'єднайте два виходи двигуна (тільки zDMC)
  • Виведення положення двигуна через OSC
Аудіо функціонал у Dragonframe 5
  • Добавлена опция «заменить аудиофайл»

Интеграції в Dragonframe 5
  • Користувацькі дії скрипта можуть бути призначені гарячим клавішам і викликані Dragonframe.
  • У сценаріях OSC тепер може бути кілька дзвінків для однієї дії.
You don't have permission to view the spoiler content. Log in or register now.

Ось і всі нововведення. Частина мені ще не дуже зрозуміла, але в цілому невеликий апгрейд піде на користь програмі. Єдине чого не вистачає у всьому цьому достатку – це нормального інструменту для роботи з кривими. Сподіваюся колись розробники реалізують цей функціонал.

Коментуємо та залишаємо свої враження про бета тест програми Dragonframe 5
 

Create an account or login to comment

You must be a member in order to leave a comment

Create account

Create an account on our community. It's easy!

Log in

Already have an account? Log in here.

Top